Sakit Tulang Belakang Selepas Bius Epidural : BERSALIN CZER

Gambar Hiasan

Saya salah seorang ibu yang bersalin secara pembedahan, kerana kandungan anak kedua songsang. Kini anak kedua saya sudah berumur 2 tahun. Tapi tulang belakang tak hilang walaupun sudah ramai mak bidan datang mengurut badan saya.

Selepas pembedahan itu, saya memang selalu sakit belakang terutama pada pinggul dan tulang belakang, sakitnya hanya Allah saja yang tahu, seperti orang hendak bersalin.

Bila saya buat kerja berat sikit pasti akan berasa sakit. Sebelum ini saya boleh melakukan kerja sedemikian tetapi selepas bersalin, saya kurang berupaya sangat-sangat. Hinggakan jika saya duduk atas kerusi lama-lama pun akan terasa sakit yang amat.

Dalam keadaan saya menahan sakit , saya lalui ujian ini dengan sabar, Alhamdulillah saya dapat kenal seorang hamba Allah ni, dia tengah buat Phd di UK. Dia mencadangkan saya untuk ambil Cannabis Oils, atau lebih dikenali (CBD) Cannabidiol Oils.

Dipendekkan cerita, dalam keadaan terdesak menahan sakit, saya mohon izin suami, minta kakak ni tolong belikan sebotol untuk saya cuba. Harga dalam RM470 siap post daripada UK.

Ni ha gambar minyak CBD

Alhamdulillah setelah 2 minggu lebih kurang, minyak CBD ni sampai, dan saya cuma drop malam tu juga di bawah lidah, sebanyak 6 titik. Rasanya sedap, seperti daun kayu herba.

Ajaib sungguh ya Allah, keesokan harinya, tulang belakang saya langsung tak rasa sakit lagi. Pelik sungguh minyak cannabis ni. Hanya satu hari saya cuba terus hilang sakit belakang. Berbaloi walaupun harga RM470 (mahal bagi orang tak cukup duit macam saya.. haha..) sebab bertahun saya menahan sakit tulang belakang.

Ya Allah.. ketika ni saya rasa nikmat sangat hidup, dan suami saya pun tak pening-pening kepala sebab nak kena mengurut badan saya setiap hari.

Alhamdulillah dah 6 bulan saya tak rasa sakit-sakit badan selepas guna CBD ni walaupun sebotol. Bayangkan hampir 2 tahun saya menahan sakit tulang belakang.

Syukur sangat pada Allah swt, sebab kenalkan kami dengan kakak ni. Kalau korang mengalami benda yang sama boleh contact direct akak ni (Pn. Nurul No. Whatsapp UK +44 7508 523039 ), dia boleh tolong belikan.

Jangan risau sebab saya dah minta izin dengan dia untuk share pengalaman saya guna minyak cannabis ni pada ibu-ibu yang senasib dengan saya.

Ok, Sekian dulu.. wassalam…

#sayatidakberniaga #hanyakongsidengankawankawan

Post Comment